Clubnieuws

Vorig jaar werd in het voorwoord deze lofzang afgestoken: 2018 staat geboekstaafd als één van

..

Wat een fantastisch jaar hebben we weer achter de rug. 2018 gaat de geschiedenis in als één van de topjaren in de clubgeschiedenis van T.C. Basveld. Naast het absolute record qua aantal leden, was 2018 vooral op sportief vlak een geweldig succes.

..

Allereerst willen het trainersteam, de jeugdwerking en het hoofdbestuur van T.C. Basveld jullie een gelukkig 2018 toewensen met heel veel tennisplezier!

Vorig jaar is als een tsunami voorbijgevlogen, maar met plezier kijken we nog even achterom naar het bijzonder succesvolle 2017.

..

Allereerst willen het trainersteam, de jeugdwerking en het hoofdbestuur van T.C. Basveld jullie een gelukkig 2017 toewensen met heel veel tennisplezier!

Vorig jaar is als een tsunami voorbijgevlogen, maar met plezier kijken we nog even achterom naar het bijzonder succesvolle 2016.

..

Wat is vorig jaar toch voorbijgevlogen, maar graag willen we even terugblikken op 2015,  wederom  een “grand cru” jaar voor onze club.

In het voorjaar werden de eerste knappe prestaties geleverd met enkele finaleplaatsen en tornooi-overwinningen van onze jeugdspelers.

..

2014 is achter de rug, graag willen we toch even terugblikken op dit voor onze club uitzonderlijk mooi tennisjaar. Het begon in februari toen T.C. Basveld  - terecht - verkozen werd tot SPORTCLUB van de gemeente Zonhoven.