2015

2014 is achter de rug, graag willen we toch even terugblikken op dit voor onze club uitzonderlijk mooi tennisjaar. Het begon in februari toen T.C. Basveld  - terecht - verkozen werd tot SPORTCLUB van de gemeente Zonhoven.

De interclubcompetitie luidde het zomerseizoen in en daar presteerden onze jeugdspelers meer dan behoorlijk. Vijf ploegen haalden de eindronde; twee teams konden zelfs doorstoten tot de halve finale. Later op het seizoen konden onze spelers zich meten in tornooien over de hele provincie. En met het nodige succes, want meerdere   jeugdspelers behaalden 1 of meer tornooizeges. Als kers op de taart behaalde Jef Bongaers de 1e plaats in het gereputeerde Jeugdsterrencircuit.

Ook voor de recreatieve spelers viel er in 2014 heel wat te beleven. Zo konden zij deelnemen aan een hele reeks kampen, stages of andere activiteiten. Voor het eerst organiseerden we een SurPriseDay en dat was meteen een schot in de roos. Aan de afwezigen kunnen we zeggen “Wees er bij in 2015”.

In het najaar kregen we de heugelijke boodschap van Tennis Vlaanderen dat T.C. Basveld, net als in 2013 de labels ‘Jeugdvriendelijke Tennisclub’ en ‘Erkende KidsTennisschool’ behaalde.

DIKKE, DIKKE PROFICIAT VOOR IEDEREEN !!!!!

Voor de club ook een teken van erkenning en waardering voor het harde werk dat door een hele ploeg (bestuursleden, trainers, spelers, ouders, vrijwilligers)  gedaan werd. Als klap op de vuurpijl kwam daar ook nog bij dat T.C. Basveld voor het eerst in zijn bestaan de top 10 is binnen gedoken van meest jeugdvriendelijke clubs in Vlaanderen, iets waar we met zijn allen ontzettend fier op mogen zijn.

T.C. Basveld is op vlak van jeugdwerking de tweede Limburgse club; een enorme realisatie van de jeugdwerking.

Woorden schieten tekort om hulde te brengen aan het titanenwerk dat BJW (Basveld Jeugd Werking) verrichtte !!!

Onze club is er zich van bewust dat er nog stappen kunnen gezet worden. Zonder de steun van iedereen, die betrokken is bij onze mooie club, is dat echter moeilijk.

We hopen dan ook dat onze grote T.C. Basveld familie volgend jaar jullie volle steun mag blijven genieten !