Lid worden of vernieuwen

Leden van TC Basveld moeten zich ieder jaar opnieuw inschrijven via Tennis Vlaanderen. Dit gaat zeer snel en bespaart ons een hele hoop werk (zeker bij online betaling). Log in via je lidnummer of email-adres. Klik dan bij SPELER op CLUBDASHBOARD. Daar klik je op LID WORDEN (bij Tarieven). Kies het tarief en de betalingsmethode (overschrijving of online). Bij overschrijving ontvang je een betalingsformulier. Probeer dit zo snel mogelijk te betalen. Bij online betaling ben je onmiddellijk lid.

Nieuwe leden dienen zich aan te sluiten via Tennis Vlaanderen. Ga via je browser naar Tennis Vlaanderen. Je kunt nog niet inloggen omdat je nog geen lid bent. Klik daarom op 'Lid worden' of 'Zoek een club'. Als Clubnaam gebruik je TC Basveld en druk je op zoeken. Daarna selecteer je TC Basveld en klik je bij Tarieven op Lid worden. Kies het tarief en de betalingsmethode (overschrijving of online). Bij overschrijving ontvang je een betalingsformulier. Probeer dit zo snel mogelijk te betalen

Spelers die reeds lid zijn op een andere club kunnen op dezelfde manier aansluiten bij TC Basveld.

Tennis Vlaanderen

Heb je gekozen voor een overschrijving dan ontvang je een overschrijvingsformulier. Dit is het rekeningnummer van TC Basveld: IBAN BE14 0013 9401 4783.  Gebruik de gestructureerde mededeling.
Pas na ontvangst van het lidgeld ben je aangesloten én mag je spelen als lid op onze pleinen. De lessen en trainingen zijn in het lidgeld niet inbegrepen.

De verschillende mutualiteiten geven een jaarlijkse tussenkomst in het betaalde lidgeld van de club. Vanaf 2018 krijgen alle leden die via het Clubabonnementssysteem werken automatisch een ingevuld formulier waarop nog een klever van de eigen mutualiteit moet geplakt worden. Dit formulier kan vervolgens aan de mutualiteit overgemaakt worden.

De lidgelden geven ook dit jaar recht op gratis indoorspelen tijdens het zomerseizoen, indien alle buitenpleinen bezet zijn of bij regenweer, mits naleving van de voorrangsregels die jullie goedkeuren bij het ondertekenen van een lidmaatschap.

Wie alleen in het winterseizoen binnen speelt (en dus niet buiten mag spelen tot 1 augustus) betaalt slechts de helft van de prijs vanaf 1 augustus.

Zie lidgelden.

Seizoen 2022-2023

Tennis Combi T en P (2) Tennis Combi Ten P  Tennis  Combit T en P  Padel niet-
Leeftijd/categorie voor 1 februari  vanaf 1 februari vanaf 1 augustus leden tennis