Een tennisclub betaat niet alleen uit bestuursmensen, trainers en spelers. Geen enkele vereniging kan optimaal functioneren zonder de inzet van een bataljon vrijwilligers. Uiteraard beschikken wij reeds over een aantal vrijwilligers. Maar omdat vele handen het werk zoveel lichter maken, willen wij een breder platform creëren zodat niet altijd dezelfde krachten aangesproken dienen te worden. Daarom doen wij een warme oproep naar alle clubleden om hun kandidatuur te stellen. Het takenpakket is veelzijdig : ophangen van publiborden, opruimen bladeren, hulp bij opbouw en afruimen materiaal clubactiviteiten enz...

Als je bereid bent om vrijwilligerswerk voor TC Basveld te doen vul dan onderstaand formulier in en klik op indienen. Vermeld daar even in welke "branche" we je mogen inzetten. De club zal vervolgens een lijst opmaken van alle vrijwilligers. Bedoeling is om vanuit deze lijst, zodra er behoefte is aan vrijwilligers, een email te lanceren naar de vrijwilligers met de vraag wie zich kan vrijmaken voor een bepaalde taak of activiteit.

De club hoopt dat er massaal zal gereageerd worden op dit verzoek. Om practische redenen vragen we jullie voor 15 november te willen melden.