2018

Allereerst willen het trainersteam, de jeugdwerking en het hoofdbestuur van T.C. Basveld jullie een gelukkig 2018 toewensen met heel veel tennisplezier!

Vorig jaar is als een tsunami voorbijgevlogen, maar met plezier kijken we nog even achterom naar het bijzonder succesvolle 2017.

Het jaar begon uitstekend met reeds in de wintermaanden enkele knappe prestatie van onze jeugdspelers met enkele finaleplaatsen en tornooi-overwinningen.

Het interclubseizoen was voor T.C. Basveld een ongezien succes. Na in 2016 voor het eerst in 10 jaar nog eens een jeuhdploeg in de finale te hebben gehad, was T.C. Basveld het laatste weekend van juni dit keer met 2 ploegen vertegenwoordigd. De meisjes 11 moesten helaas het onderspit delven, maar voor de U15-ploeg was de 2e opeenvolgende finale deze keer de goed keer. Zij mochten in augustus aantreden in de intergewestelijke eindronde en ook daar stapten ze naar ierdere ontmoeting als winnaars van het veld en mochten zij zich Vlaams kampioen noemen. Bij de volwassen zorgden de Dames 35-ploeg voor een prestatie zonder voorga door voor het 3e opeenvolgende jaar met de Limburgse titel aan de haal te gaan!!

Zomermaanden zijn traditioneel de drukke periode van de tornooien. Liefst 22 jeugdspelers speelden 1 of meer finales, wat eens te meer de sterkte van de jeugdwerking van T.C. Basveld in de breedte aangeeft. Al een aantal jaar denken we ons toppunt bereikt hebben, maar ieder jaarslagen we erin een stapje erbij te doen.

De recreatieve spelers konden zich uitleven in verschillende kampen en stages, waarbij voor de succesvolle themakampen in het oog sprongen. Daarnaast waren er voor iedere doelgroep heel wat nevenactiviteiten, die stuk voor stuk op erg veel respons konden rekenen.

In het najaar kregen we de heuglijke boodschap van Tennis Vlaanderen dat T.C. Basveld het label ‘Jeugdvriendelijke Tennisclub’ en het nieuwe label ‘Erkende Tennisschool’ behaalde en dit reeds voor het vierde jaar op rij.

Bovendien staat onze jeugdwerking op de 12e plaats in de ranking van meest jeugdvriendelijke clubs in Vlaanderen, waarmee we onze plaats in de top wederom kunnen behouden. We durven dan ook gerust stellen dat de jeugdwerking van T.C. Basveld tot de absolute top in Vlaanderen behoort.

DIKKE, DIKKE PROFICIAT VOOR IEDEREEN die bijgedragen heeft aan dit schitterende resultaat !!!!!

Onze club is er zich van bewust dat er nog stappen kunnen gezet worden. Zonder de steun van iedereen, die betrokken is bij onze mooie club, is dat echter moeilijk.

We hopen dan ook dat onze grote T.C. Basveld familie volgend jaar jullie volle steun mag blijven genieten !

Vlaams Kampioen 2017 - reeks U15: Kaat, Sara & Ellen

De uitdaging bij zowel het trainersteam als het clubbestuur is om elk jaar een programma samen te stellen waar iedereen zijn gading in kan vinden. Zoals elk jaar proberen we voor enkel niewtjes te gaan en zo staan er ook in 2018 staan er dan ook weer enkele nieuwe activiteiten op de agenda,  van de allerkleinsten tot de volwassen.

Wij streven ernaar om van 2018 een nog beter, leuker en succesvoller jaar te maken dan het afgelopen jaar.

In deze folder wordt, naast een korte beschrijving van alle activiteiten, een samenvatting  gegeven van het Kidstennisconcept.

Verder vinden jullie terug hoe, waar en wanneer men kan inschrijven en betalen voor de activiteiten.  In het midden van de folder vinden jullie een handige overzichtskalender terug die jullie thuis aan het prikbord kunnen ophangen.

Kortom een folder met daarin alle nodige informatie voor het komende tennisjaar.

Veel leesplezier en we hopen dat jullie vooral massaal inschrijven op onze talrijke activiteiten.