Helpende Handen gevraagd voor Bashap Open Tornooi

Erik De Gruyter 06-07-2024

Nauwelijks enkele weken scheiden ons nog van het Open Tornooi TC Basveld (29/7 tot 11/8). De inschrijvingen lopen vlotjes binnen bij onze wedstrijdleider Marcel Schildermans.Zoals ieder jaar zal gedurende het tornooi de Bashap geopend zijn waar allerlei lekkere hapjes te koop worden aangeboden tegen zachte prijsjes. Ook in de kantine wacht er een mooie eetkaart op hongerige magen. Een deel van de opbrengst in de Bashap gaat naar de clubkas voor onze jeugdwerking.

Voor de Bashap zijn we nog dringend op zoek naar een groot aantahl Helpende Handen. De activiteit tijdens een shift bestaat erin om de bestellingen klaar te maken. Een echte kennis of vaardigheid is niet vereist. Heb jij zin om gedurende een paar uur de mouwen op te stropen in de Bashap vul dan even je naam en de dag in via deze link.

Hartelijk dank voor jullie reacties. Aan alle Basvelders veel succes gewenst op het Open Tornooi. Vergeet ook niet dat iedereen van harte uitgenodigd is op de receptie van het Open Tornooi.

De receptie met allerhande lekkere hapjes vind plaats op vrijdag 2 augustus aan de Bashap tussen 20 en 22u !!!!