Zaterdag halve finales Dames 3 en Heren 45 /4 interclub

Erik De Gruyter 05-09-2023

Zaterdag wordt een sportieve hoogdag voor onze club.

Vanaf 13 uur spelen de Dames 3 en de Heren 45/4 de halve finale in de intergewestelijke interclubcompetitie.

De Dames 3 (het team van o.a Amber Geypens ) neemt het op tegen TC Koksijde, de gerenommeerde kustploeg. De Heren 45/4 (het team van o.a Paul Vandeput) zijn gastheer voor Tennisclub de Beloeil, een tennisclub uit de buurt van het Henegouwense Mons.

Uiteraard hebben beide topteams van TC Basveld nood aan vocale ondersteuning om het thuisvoordeel maximaal te benutten. Geen enkel excuus is dus geldig om zaterdagnamiddag te ontbreken in een bruisende Basveld Arena. Toeters en bellen, kleurrijke spandoeken met motiverende slogans zijn aan te bevelen om onze Dames en Heren te begeleiden in hun wedloop naar de interclub finale.

Basveld GO FOR IT !!!!!!!!!  Basveld GO FOR IT !!!!!!!