Word nu lid van de Algemene Vergadering

11-02-2015

Zoals jullie allicht gemerkt hebben gonst het van de bedrijvigheid op TC Basveld. Buiten wordt er met man en macht gewerkt aan de renovatie van vier terreinen. Ook worden er nieuwe afwateringssystemen en een gloednieuwe sproeiinstallatie in gereedheid gebracht. Einde maart moet alles speelklaar zijn.

Eind volgende maand houdt de club ook zijn Algemene Vergadering. Net als vorig jaar doen we ook nu een warme oproep aan alle leden om toe te treden tot de Algemene Vergadering.

Om lid te worden van de AV moet je echt niet voor een examencommissie verschijnen. Wil je het reilen en zeilen binnen TC Basveld van dichtbij mee beleven word dan gewoon lid van de Algemene Vergadering.

Hoe word je lid van de AV? Heel eenvoudig, doe een mailtje naar filip.bammens@telenet.be met de melding dat je lid wenst te worden van onze Algmene Vergadering.

Vervolgens ontvang je dan eerstdaags een uitnodiging voor onze Algemene Vergadering van VRIJDAG 20 MAART.

Het clubbestuur rekent op een bemoedigende respons.