Uitnodiging vrijwilligersavond zaterdag 5 april

21-03-2014

Zoals bekend is BTCZ zijn talrijke vrijwilligers bijzonder erkentelijk voor het vele werk dat zij voor de club verrichten. Vorig jaar werden onze vrijwilligers uitgenodigd op een fijne Italiaanse eetavond met daarbij de mogelijkheid om tussendoor nog even te tennissen. Onze club wil deze jonge traditie dit jaar in ere houden.

Daarom nodigen we IEDEREEN die zich het afgelopen jaar ten dienste van de club gesteld heeft uit op onze tweede VRIJWILLIGERS EN SPONSORAVOND. Iedereen, die zich voor wat dan ook bij een event voor de clubkar gespannen heeft is dus een genodigde. Voor alle duidelijkheid: ook alle bestuursleden van hoofd- en jeugdbestuur behoren tot deze groep van vrijwilligers.

Dit fijne evenement gaat door op ZATERDAG 5 APRIL vanaf 19u in het clubhuis. Na een welkomstdrankje serveert de club een smaakvol gratis menu aan de genodigden. Dranken bij het eten zullen tegen een demoprijsje worden aangerekend. Breng ook zeker je tenniskledij mee; de hele avond kan er vrij getennist worden in de hal.

Hoe inschrijven? Heel simpel, gewoon je aanwezigheid melden per mail aan filip.bammens@telenet.be Aarzel niet om snel in te schrijven. Om practische reden worden de inschijvingen afgesloten op woensdagavond 2 april. Met dank voor uw begrip.

MIS DEZE MOOIE AVOND NIET - MIS DEZE MOOIE AVOND NIET - MIS DEZE MOOIE AVOND NIET

Remember: zaterdag 5 april - saturday 5 april - samedi 5 avril - samstag 5 april