Uitnodiging opening tennishal zondag 24 september

12-09-2017

Zoals iedereen heeft kunnen merken zitten we momenteel in de laatste fase van de uitbreiding. De ledverlichting is geinstalleerd, deze week wordt de vloer aangelegd. De dagen nadien worden de laatste klusjes(netpalen, belijning, netten) geklaard. We willen iedereen nu reeds uitgebreid bedanken voor het titanenwerk dat de afgelopen maanden geleverd is om alles tijdig speelklaar te krijgen.

ZONDAG 24 SEPTEMBER om 14uur wordt de nieuwe hal feestelijk ingewijd. Na een kort officieel gedeelte en het doorknippen van het lint nodigen wij alle clubleden van harte uit op een leuke receptie met ontelbare zoetige hartigheden. Na de receptie(16 uur) kunnen jullie nog de laatste finales van het Basveld clubkampioenschap live bijwonen.

Stip ZONDAG 24 SEPTEMBER nu in je agenda aan !!!!!