Tennisterreinen dit weekend geopend

Erik De Gruyter 24-03-2021

De afgelopen maanden hebben onze leden naar hartenlust kennis gemaakt met het subtiele spelletje dat naar de naam Padel luistert. Het liep storm om één van de twee padelterreinen te kunnen boeken. Voor de statistici: TC Basveld telt intussen meer dan 300 padelleden. Een succes dat de stoutste verwachtingen overtreft. Uiteraard heeft het mooie Padelverhaal ook te maken met het feit dat de Corona situatie ons allemaal in een gijzelingssituatie heeft gebracht waardoor we enkel daar het ei van Colombus kwijt konden...

Beste clubleden, er schijnt opnieuw licht aan de horizon. Vanaf volgend weekend worden ook onze acht tennisterreinen opnieuw open gesteld !!!

De afgelopen maanden werd er onnoemelijk veel werk verricht door de commissie infrastructuur. Terrein 7 en 8 kregen - mede door de financiële ondersteuning van de gemeente - een meer dan grondige facelift.

Onze gravelkeeper Jef Palumbo sleet de afgelopen periode meer tijd op TC Basveld dan bij zijn eigen vrouwtje. Maar het resultaat is dan ook verbluffend. De terreinen liggen er picobello bij.

Iedereen kan vanaf dit weekend (zaterdag en zondag) naar hartenlust reserveren.

Voor alle duidelijkheid: dit weekend zal er enkel tot 19 uur kunnen gereserveerd worden omwille van het feit dat de verlichting niet automatisch kan ingeschakeld worden.

De club wenst iedereen heel veel tennis- en padel plezier.

Maar denk eraan: keep it safe en respecteer in alle omstandigheden de opgelegde Corona maatregelen !!!!!

PS: vanwege coronamaatregelen dienen voor een dubbelwedstrijd steeds 4 namen opgegeven te worden.