Suggesties besteding opbrengst Tombola en Bashap

Erik De Gruyter 05-09-2023

Het succesvolle Open Tornooi  is al hele poos voltooid verleden tijd. Toch komen we nog even terug op de opbrengsten, die gegenereerd werden met de Tombola en Bashap. Ondanks het pokkenweer brachten beide samen de mooie som van 2887 € in het laatje. Deze inkomsten worden zoals steeds integraal aangewend voor de jeugdwerking.

Graag ontvangen wij van onze leden alle mogelijke suggesties om deze inkomsten nuttig te besteden. In voorgaande jaren werd het geld bijvoorbeeld gebruikt voor de aankoop van de pingpongtafel, die momenteel staat te glimmen achter de Bashap.

Een dagje uit met de jeugd naar de Efteling, een heerlijke tennis met allerlei activiteiten en veel lekkere knabbeldingen... alle ideeën zijn welkom.

Mail je suggesties zo snel mogelijk naar secretariaat-tcbasveld@telenet.be