Renovatie buitenterreinen schiet goed op

18-02-2015

De wakkere burgers onder onze clubleden zullen het ongetwijfeld opgemerkt hebben : TC Basveld is al weken een grote bouwwerf. Iedere dag is het een op en aan rijden van vrachtwagens van de firma's Scheepers en Theunissen. Ook de gemeentelijke technische diensten doen meer dan hun duit in het zakje bij de grondige renovatie van onze buitenterreinen. Zoals bekend worden er vier terreinen niet alleen helemaal terug aangelegd, maar zijn er ook nieuwe up-to-date sproeiinstallaties aangebracht. Daarnaast werden  ook de afwateringsproblemen grondig aangepakt.  Dit alles zal straks leiden tot de beste gravelcourts in Vlaanderen!!!
De werken zitten mooi op schema! Indien de weergoden geen roet  in het eten strooien kan de feestelijke opening van onze gerenoveerde buitenterreinen einde maart zeker doorgaan.
Over de opening van het TC Basveld buitenseizoen worden jullie binnenkort nog uitvoerig ingelicht.