Reminder inschrijven BBQ ledentornooi zaterdag 24 juni

Erik De Gruyter 12-06-2023

Het vermaarde ledentornooi van TC Basveld is zijn finaleweek ingegaan.

Zoals bekend wordt het ledentornooi afgesloten met een hele fijne BBQ. Dit jaar zorgt Geert Bammens in samenwerking met zijn friends én onze uitbaters Ronny en Ellen voor een geweldige OFYR BBQ.

Door allerlei activiteiten in Zonhoven start de BBQ zaterdagnamiddag 24 juni reeds om 13 uur. Iedereen kan tussendoor ook genieten van de finals van het Ledentornooi en de finale Interclub H45 (ploeg Vandeput Paul).

Volwassenen (vanaf 12 jaar) betalen 20 € voor drie lekkere stukjes vlees/vis en de nodige bijgerechtjes: kids van 6 tot 12 jaar betalen 8 €. Minder dan 6 jaar gratis.

Voor wie nog niet in de gelegenheid was om zich in te schrijven, deze reminder :

Inschrijven voor de BBQ kan tot en met woensdag 21 juni  middernacht via deze link

ENJOY THIS TASTEFUL OFYR BBQ !!!!!