PADELLES@BASVELD

Marcel Schildermans 15-06-2023

We zijn verheugd om mede te delen dat Basveld eindelijk een nieuwe padeltrainer gevonden heeft.  Binnen onze eigen rangen heeft Johan Snoekx zijn certificatie als padeltrainer gehaald en zal met veel goesting en vooral heel veel passie voor het padelspel de grote vraag naar les kunnen invullen.

Johan biedt padelles aan voor tieners en volwassenen om technieken aan te leren en te verfijnen. Je krijgt ook inzicht in tactische spelpatronen. Deze lessen hebben als doel volwassenen zonder padelervaring te leren padellen en volwassenen met padelervaring te vervolmaken en hen tot een hoger niveau te brengen. Ervaring is dus zeker en vast niet vereist.

Enerzijds zullen er avondsessies voorzien worden

• Sessies*
    • Blok 1: woensdagen 5/7, 12/7, 19/7, 26/7 en 2/8
    • Blok 2: donderdagen 6/7, 13/7, 20/7, 27/7 en 3/8
    • Blok 3: vrijdagen 23/6, 30/6, 7/7, 14/7 en 21/7 (4/8), (11/8)
  • Mogelijke tijdstippen: 17u, 18u, 19u of 20u
  • Groepen van 3 of 4 spelers; enkel leden van Basveld
  • Tarieven:
    • 55 euro per persoon in groep van 4 spelers
    • 75 euro per persoon in groep van 3 spelers

* indien 1 datum moeilijk is gedurende de vakantie, kan dit met Johan even bekeken worden.

Indien gegadigden alsnog individueel wensen in te schrijven, zal de sportieve commissie in samenspraak met Johan homogene groepen trachten te vormen naar de volgende lessenreeks toe.

Voor de inschrijvingen hanteren we het principe FIRST COME FIRST SERVE.

Anderzijds zal er in daluren – tot 17u – gewerkt kunnen worden met een flexkaart.

• Flexibele planning in samenspraak met Johan
  • Enkel voor leden Basveld
  • 5 beurten
  • Tarieven: 190 euro per flexkaart of je nu alleen, met twee, drie of vier er gebruik van wenst te maken.

Na de padellessen ga je nog meer van het spelletje houden en leer je meteen wat ECHT padelspelen kan inhouden.

#basis slagen #juistespelposities #speelmetdewanden

INSCHRIJVEN KAN DOOR HET INVULLEN VAN HET FORMULIER OP ONZE WEBSITE.

VOOR FLEXKAART DIENEN BETALINGEN TE GEBEUREN OP BE14 0013 9401 4783 MET VERMELDING VAN DE NAAM VAN DE INSCHRIJVER.

VOOR DE SESSIES VOLGT ER NOG EEN BETAALINSTRUCTIE.