Opleiding AED toestel RODE KRUIS

16-03-2016

Zoals bekend kocht onze club recent een AED-toestel aan. Een hart defibrillator kan letterlijk van levensbelang zijn. Daarom zouden wij het op prijs dat zoveel mogelijk leden, trainers en bestuursleden op de hoogte zijn van de werking van het AED toestel. Dankzij het Rode Kruis Zonhoven hebben wij de mogelijkheid gekregen om onze leden een GRATIS opleiding te laten volgen.

De eerste twee sessies vinden plaats op ZATERDAG 2 APRIL OM 13 EN 17 uur in het gebouw van het Rode Kruis aan de Muizenstraat. Per sessie zijn er tien personen toegelaten.

Geinteresseerd om de opleiding te volgen? Gaarne een mailtje naar erik.degruyter@skynet.be om je inschrijving te bevestigen.

Mochten de sessies van 2 april snel volgeboekt zijn dan beschikken wij over de mogelijkheid om nieuwe datums voor een opleiding te prikken.