Marcel Schildermans: vrijwilliger van het jaar

24-08-2017

Tennis Vlaanderen pakt dit jaar uit met een bijzonder mooi initiatief: iedere club mag zijn vrijwilliger van het jaar aanduiden. TC Basveld koos voor een originele invalshoek. Wij organiseerden een heuse poll, waarbij ieder lid drie vrijwilligers naar voren mocht schuiven. Ongeveer 50 leden tekenden in voor de tiercé. Het resultaat mag gezien worden. Met een overdonderende meerderheid verkozen onze leden Marcel Schildermans als vrijwilliger-van-het-jaar. Marcel is één van de belangrijkste schakels in het mooie raderwerk van onze club. Even opsommen: penningmeester, interclubleider, wedstrijdleider Open Tornooi, organisator beginnerstornooi, ledentornooi, clubkampioenschap, webmaster site, ledenadministratie.  Whaw, wat een CV!  In zijn hoedanigheid van Tornooileider geniet Marcel ook bij de omringende clubs een geweldige reputatie voor de manier waarop hij het tornooi op een onberispelijke manier leidt. Wat velen misschien niet weten: Marcel bewijst de club ook grote diensten als financieel expert bij de huidige uitbreidingswerken aan onze hal.

Dikke proficiat Marcel met deze meer dan verdiende nominatie !!!! Jij bent onze terechte number one !!!