LEDENTORNOOI AFGESLOTEN MET GRANDIOZE BBQ

24-06-2014

Het gerenommeerd ledentornooi van Basveld TC werd afgelopen zaterdag afgesloten met een overheerlijke barbecue. Tijdens het gesneukel werden de wedstrijdleiders Raf Degens, Marcel Schildermans en Jef Fastre figuurlijk in de bloemetjes gezet voor hun knappe organisatie. Meer dan honderd clubleden namen dit jaar opnieuw deel aan het ledentornooi. Daaronder heelwat beginnende leden, die zich tijdens het tornooi absoluut niet onbetuigd lieten.

Aan het barbecue buffet, rijkelijk voorzien van allerlei salades, pastas en sauzen, schoven 110 clubleden aan. Clubhouse manager Werner serveerde tussendoor heerlijke cavas en wijnen tegen democratische prijzen.

Alle deelnemers aan het ledentornooi én de organisatoren van de barbecue worden door Basveld TC bedankt voor het welslagen van dit mooie clubevent!!!

Een sfeerfotoreportage van onze gelegenheidsfotograaf Clement Franssen vindt u reeds op onze website terug.