Laatste dagen inschrijving OPEN TORNOOI TC BASVELD

17-07-2015

Beste TC-Basvelders en tennisvrienden van andere clubs,

Wij willen het aantal inschrijvingen van vorig jaar verpulveren. Wij missen nog zeker 100 inschrijvingen van onze eigen leden en een aantal leden van de ons omringende clubs. Ben je niet gekwetst. Ben je niet op verlof tussen 27/7 en 9/8. Ben je voldoende beschikbaar gedurende deze dagen. Ben je nog niet ingeschreven voor 1 of meedere reeksen. Schrijf je dan onmiddellijk in voor ons GEWELDIG OPEN TORNOOI. www.tennisvlaanderen.be.

Jullie zijn natuurlijk ook welkom op onze receptie op vrijdag 31 juli vanaf 20.00 uur, met lekkere hapjes en drank à volonté. Met vanaf 22.00 uur een geweldige fuif met DJ tot in de late uurtjes. Ambiance verzekerd. En dit is allemaal nog veel leuker als jullie zelf meespelen in ons tornooi.