KOM ZONDAG DAMES 35 STEUNEN IN KWARTFINALES

31-08-2017

Hierbij een warme oproep om ZONDAGNAMIDDAG in dichte drommen af te zakken naar onze Basveld Arena.

Na hun éclatant succes in de 1/8 finales van de intergewestelijke interclub tegen TC Braives mag het team van Inne Beckers zich zondagmiddag opnieuw meten met een Waalse tegenstander. Leen Jacobs, Marie Rutten, Liesbeth Van Erum, Inne Beckers en Marianne Jacobs mogen de dames van TC Plainchamp in de ogen kijken. TC Plainchamp is een sympathieke Henegouwense familieclub, hun accomodaties bevinden zich in de gemeente Saint Vaast, dat is in de rand van La Louviere. TC Plainchamp beschikt over 3 buitenterreinen en 4 binnenterreinen. Onze Basvelders beginnen eraan om 13 uur. !!!!!!!

Voorafgaandelijk hebben we in de voormiddag onze eerste Bubbeltennis-happening, waarvoor we 30 inschrijvingen ontvingen. We rekenen erop dat die "pimpelaars" blijven hangen om onze dames vokale ondersteuning te geven. Maar ook alle andere BTCZ-leden zijn bij deze uitgenodigd om zondag een hoge borst te komen opzetten en onze dames naar de halve finales te begeleiden.

LAAT BASVELD ZONDAG UIT ZIJN VOEGEN KRAKEN !!!!!!!!