INSCHRIJVEN MYSTERIE TENNIS ZATERDAG 23 APRIL

Erik De Gruyter 16-04-2022

De Paasvakantie loopt stilaan op zijn laatste benen. Paasmaandag staat er voor de allerjongsten nog een leuke activiteit op stapel en kunnen de ouderen genieten van een heerlijk ontbijt.

Volgende week zaterdag 23 april is er op de club vanaf 18 uur al een nieuwe activiteit geprogrammeerd voor de 18 plussers : Mystery Tennis.

De naam klinkt misschien een beetje vreemd, maar Mystery Tennis is de opvolger van de Kennismakingsavond voor nieuwe leden. Sarah Haesevoets en Maik Tysiak hebben het in een aantrekkelijk modern kleedje gestoken. Maar het principe blijft hetzelfde : alle nieuwe clubleden krijgen de gelegenheid om met de club en andere leden kennis te maken middels het spelen van een aantal korte wedstrijden.

Vooraf zal er ook een korte toelichting gegeven worden over de werking en de mogelijkheden binnen TC Basveld. Dit jaar mocht de club reeds 105 nieuwe leden (inclusief jeugd) verwelkomen. Uiteraard hopen we dat de nieuwelingen zich massaal inschrijven voor de Mystery Tennis Avond van zaterdag 23 april.

Mogen we vragen dat alle nieuwelingen zich voor donderdagavond 21 april via deze link inschrijven voor de Mystery Tennis Avond. Om practische redenen is het aantal plaatsen beperkt. Snel inschrijven is dus de boodschap !!!

We wensen onze nieuwe tennisleden op zaterdag 23 april vanaf 18 uur alvast een sprankelende tennisavond toe.