TC Basveld aanwezig op Kerstmarkt Zonhoven

Erik De Gruyter 09-11-2023

De feestmaand december nadert met rasse schreden. Met plezier kunnen wij onze talrijke leden melden dat onze club dit jaar voor de eerste keer in jaren nog eens een stand zal op hebben op de populaire en sfeervolle Kerstmarkt.

De Kerstmarkt vindt plaats op vrijdag 22 en zaterdag 23 december.

TC Basveld zal er een standje hebben waar je kan genieten van een lekker drankje of een hartige hap. Je zal er een zalig glaasje echte Champagne kunnen drinken of nippen aan de lekkerste jenevers, frisdrank of een flesje bier. Voor de hongeren serveren wij een knapperig broodje met een Duitse bierworst en gebakken ajuin. Zelf gemaakte soep en zoete poffertjes staan ook op de kaart. Dit alles tegen zeeeeeeeeer democratische prijzen. TC Basveld rekent erop dat alle leden op vrijdag 22 december of zaterdag 23 december zeker naar onze mooi gedecoreerde tent zullen afzakken. Kruis dus zeker deze datum in jullie drukke agenda's aan !!!!!!!

In januari staan er ook reeds twee evenementen op de kalender, die niet te missen zijn. Op vrijdag 19 januari is er onze traditionele Nieuwjaarsdrink  en op zaterdag 27 januari is er een Nacht der Dubbels Tirolereditie, die gekoppeld is aan een Après Ski Tiroleravond. Deze beide events worden later nog uitgebreid toegelicht. Maar save nu alvast the date !!!

KERSTMARKT, NIEUWJAARSRECEPTIE, TIROLERAVOND BE THERE BASVELDERS !!!!!!!