DRINGEND INSCHRIJVEN VRIJWILLIGERSAVOND 7 OKTOBER

Erik De Gruyter 25-09-2023

Op zaterdag 7 oktober  organiseert TC Basveld zijn traditionele Sponsor- en Vrijwilligersavond.

Onze vrijwilligers worden vanaf  19 uur verwend met een lekker aperitief en hartige hapjes. Nadien volgt er een heerlijk etentje en een uitgebreid dessertbuffet. Onze fijne uitbater Ronny zal dit jaar het diner verzorgen. De drank tijdens het etentje wordt door de club aangeboden.

Heb jij je op de een of andere manier verdienstelijk gemaakt bij een clubactiviteit? Of heb je een helpende hand gereikt bij een bepaalde organisatie, dan word je zeker verwacht op 7 oktober om 19 uur. Iedere vrijwilliger moet zelf oordelen of hij een plaatsje verdiend heeft op de Vrijwilligersavond. Ken je iemand, die zich vrijwilliger mag noemen, por die persoon dan zeker aan om erbij te zijn.

Nu snel inschrijven is de boodschap. Inschrijven voor de Vrijwilligersavond kan nog tot woensdag 4 oktober via deze link waarbij je ook mag aangeven met hoeveel personen je aanwezig zal zijn.

BE THERE NICE PEOPLE !!!!!!!