Buitenterreinen beschikbaar vanaf dinsdag 10 april

10-04-2018

Door het kille lenteweer heeft het iets langer geduurd dan normaal, maar sinds vandaag werden er vier buitenterreinen geopend verklaard. Onze technische man Jef Palumbo kon voormiddag tot zijn grote opluchting de terreinen 1, 2, 3 en 4 eindelijk van de broodnodige netten voorzien. Vanavond boden de eerste interclubploegen zich reeds aan. De volgende dagen blijft het défilé van interclubteams aanhouden.

Vroege vogels kunnen bij goed weer gedurende de week reeds volop genieten van de geur van verse gravel...

Intussen wordt er alles aan gedaan om ook terrein 5,6, 7 en 8 "operationeel" te krijgen. De weergoden dienen echter ook hun volle medewerking te verlenen. Om die reden wenst de club geen uitspraken te doen over wanneer we buiten op volle kracht kunnen gaan. We houden jullie de volgende dagen via de website, facebook en onze Bas-TV in de kantine op de hoogte over de situatie van de buitenterreinen.

De meest ongeduldige leden kunnen trouwens ook nog steeds gratis indoor een balletje kloppen. Men dient er wel rekening mee te houden dat er voor de binnenterreinen NIET kan gereserveerd worden.

We wensen alle leden heel veel tennisplezier toe in het nieuwe buitenseizoen en hopen dat onze talrijke jeugdleden opnieuw zullen tekenen voor een resem spraakmakende resultaten !