HELPENDE HANDEN GEVRAAGD VOOR BASHAP

Erik De Gruyter 16-07-2023

Nauwelijks een week scheidt ons nog van het Open Tornooi TC Basveld. De inschrijvingen lopen vlotjes binnen bij wedstrijdleider Marcel Schildermans. Zoals ieder jaar zal gedurende het tornooi de Bashap geopend zijn waar allerlei lekkere hapjes te koop worden aangeboden. Ook in de kantine wacht er een mooie eetkaart op hongerige magen. Een deel van de opbrengst van de eetwaren gaat naar de clubkas voor onze jeugdwerking.

Voor de Bashap zijn we nog op zoek naar een groot aantal helpende handen. De activiteit tijdens een shift bestaat erin om de bestellingen klaar te maken. Een echte kennis of vaardigheid is niet vereist. Heb jij zin om gedurende een paar uur de mouwen op te stropen in de Bashap vul dan even je naam via deze link

Hartelijk dank voor jullie reacties.

Aan alle Basvelders veel succes gewenst op het Open Tornooi. Vergeet ook niet dat iedereen van harte uitgenodigd is op de receptie van het Open Tornooi.

De receptie vindt op vrijdag 28 juli plaats aan de Bashap tussen 20u en 22u