Geen reservaties hal meer mogelijk - Spelregels regenweer

10-05-2014

Basveld Tennisclub brengt zijn leden ervan op de hoogte dat het vanaf vandaag niet langer meer mogelijk zal zijn om reserveringen te maken voor de binnenterreinen. Deze beslissing drong zich op omdat sommige leden zowel binnen- als buitenvelden reserveerden.

Tevens willen we jullie informeren dat bij regenweer de vier binnenterreinen tot 19 uur "exclusief" voor les zijn voorbehouden. Deze beslissing heeft alles te maken met de grote vraag naar lessen bij zowel jeugd als volwassenen. Na 19 uur gelden opnieuw de normale spelregels.  Dit wil zeggen dat er slechts 2 terreinen voor les ter beschikking zijn. Binnen de club wordt momenteel onderzocht hoe we met de flextrainingen in de toekomst zullen omgaan. Zodra hierover meer bekend is worden jullie ingelicht.

Wat de twee andere binnenterreinen betreft; wie zich eerst aanmeldt kan het eerst gebruik maken van een binnenterrein. Het spreekt voor zich dat wij hierin rekenen op de nodige fairplay.

Voor alle duidelijkheid: bij regenweer hebben eigen interclubontmoetingen ALTIJD voorrang op alle andere "boekingen" zoals les, flextraining of vrij spelen.

Wij hopen op begrip te mogen rekenen voor deze noodzakelijke beslissing.