Financiële tegemoetkoming winterabonnement en trainingen

Erik De Gruyter 15-12-2020

Sinds ruim zes weken staat onze clubwerking indoor op apegapen. Zoals bekend komen enkel onze -12 jarigen momenteel nog enigszins aan de bak. Voor iedereen, die zijn geliefkoosde sport wil beoefenen, is dit uiteraard een frustrerende ervaring. In afwachting dat er eindelijk licht aan de tunnel zal verschijnen heeft TC Basveld besloten dat er voor de winterabonnementen een financiële regeling komt voor de "gemiste" uren. Idem dito voor de lessen cq trainingen: ook hier zal de club een degelijke regeling uitwerken voor zijn leden.

De enigen, die hun hartje  momenteel kunnen ophalen, zijn onze padellers. Zij kunnen sinds afgelopen zondag losse uren reserveren bij klaarlichte dag. Gisteren werd er beslist dat we zo snel mogelijk de reservaties ook naar de avondlijke uren trachten door te trekken.

Via de bekende media houden we iedereen op de hoogte van alle verdere evoluties.

TC Basveld wenst intussen alle leden een vreugdevol eindejaar.

Keep it safe, zorg goed voor elkaar en je geliefden, maar houd het vooral gezond!!!