Wintercup Tennis en Padel

Marcel Schildermans 23-10-2021
Wintercup Tennis en Padel

TC Basveld wil wat meer animo/beweging brengen tijdens de wintermaanden. De club biedt haar leden daarom een padelcup en een tenniscup aan.

• Zowel in padel als in tennis worden reeksen dubbel heren, dubbel dames en dubbel gemengd voorzien.
  • De competitie start half november en omvat een voorronde die loopt tot begin februari, gevolgd door halve finales en finales van half februari tot eind maart.
  • Elk team speelt in de mate van het mogelijke minstens 3 wedstrijden in de voorronde.
  • Alle wedstrijden worden gepland op zaterdag en/of zondag van 14u tot 18u.
  • De wedstrijdleiding zal de inschrijvingen zodanig verdelen over poules, dat elk team zo veel mogelijk speelt tegen andere teams van vergelijkbare sterkte.
  • Het inschrijvingsgeld bedraagt 10 EUR per persoon en per reeks. Bij elke inschrijving krijg je 5 drankbonnen ter waarde van 2 EUR elk.

Het volledige wedstrijdreglement vind je hier.  Inschrijven kan via het inschrijvingsformulier.