Wintercup, Basveldquiz en veteranen genieten, Johnny Bex trakteert

Erik De Gruyter 27-03-2022

Druk weekendje was het op de club. Het begon al vrijdagmiddag met een fijne happening van Onze Derde Jeugd. De eeuwig jonge veteranen van TC Basveld sloten hun winter traditioneel af met een lekker etentje. Het lelijke beestje had er voor gezorgd dat er enkele forfaits waren, maar dat kon de pret niet drukken. Met volle teugen werd er genoten van het lekkers dat Carine op het bord getoverd had. Nico en zijn  trouwe akolieten waren zodanig gecharmeerd door de perfecte service dat ze Carine na afloop letterlijk in de bloemetjes gezet hebben.

Zaterdagavond was er dan (na jaren van afwezigheid) weer onze schitterende Basveldquiz, mooi georganiseerd door Sarah en Maik. Met 13 deelnemende ploegen bestaande uit 4 of 5 personen, mag dit wel een groot succes genoemd worden dat voor herhaling vatbaar is.

Dit weekend vonden ook de finales van de Wintercup Tennis en Padel plaats. Ook dat was een mega succes. Dankzij een milde sponsor kon Johnny Bex na afloop een aantal bierkorven slijten. De gelukkige winnaars van een bierkorf zijn Sven Croes, Veerle Janssens, Dirk Slegers, Bart Creemers, Hanneke Verkroost (zie foto) en Carmen Rener.

Johnny Bex is intussen aan zijn laatste dagen toe in het clubhuis. Aanstaande donderdag zet hij er een punt achter. Johnny wil dat niet onopgemerkt voorbij laten gaan en dat siert hem. Tussen 20u en 23u trakteert Johnny zijn klanten op een lekker schuimend of sprankelend glas. Hartelijk dank Maestro voor deze fijne geste !!!