Verlichting padelterreinen geautomatiseerd

Erik De Gruyter 16-02-2021

De periode dat bestuursleden iedere avond met het handje in de kantine het licht op de padeltterreinen mochten ontsteken of doven is voltooid verleden tijd.

Sinds gisteren is de automatisering van de verlichting een feit. Het systeem is gebruiksvriendelijk en eenvoudig te "handlen".

Er moet altijd aan de grijze voetpadkast op de groene knop gedrukt worden, die overeenkomt met het terrein (1 of 2) dat je gereserveerd hebt.

Inschakelen kan alleen op het uur zelf (bv klokslag 17 uur) gebeuren omdat er geen voorlooptijd is. Vijf seconden voor het aflopen van het uur zal de verlichting automatisch uitschakelen. De volgende reservatie herhaalt dezelfde procedure : op het uur groene knop indrukken van het terrein dat gereserveerd werd en de lichten floepen aan...simple as that.