Verduidelijking geplande Padelwerken

Erik De Gruyter 25-09-2020

Enkele dagen geleden hebben we iedereen uitvoerig gebriefd over de werken in verband met de twee padelterreinen. Daarin werd aangegeven dat er vanaf volgende week dinsdag tot en met donderdag de club zal geconfronteerd worden met de nodige ongemakken. Aan bepaalde reacties hebben wij mogen vaststellen dat de regeling voor volgende week niet op een warm applaus werd onthaald.

Zonder aan struisvogelpolitiek te doen wenst de club te benadrukken dat we volledig afhankelijk zijn van de partijen waarmee we voor de padelterreinen in zee gegaan zijn. Voor éénieders begrip: het omgevingsdossier kon slechts opgestart worden na de officiële toezegging van de betoelaging. De eigenlijke werken konden dus ook slechts starten na het verkrijgen van de omgevingsvergunning. Vervolgens bleef bepaalde info op zich wachten. Deze informatie moest de aannemer elektriciteit  in staat stellen om de nodige berekeningen te maken over de geplande werken. Gevolg : daardoor kon de offerte ook slechts begin deze week worden aangeleverd. Aangezien de kabelsecties niet onmiddellijk voorradig zijn, heeft het - godbetert - enkele dagen geduurd vooraleer die levering kon gebeuren. Dat is dus de reden waarom er slechts dinsdag met de elektrowerken kan gestart worden. Ook even meegeven dat de weersomstandigheden voor de komende dagen ervoor gezorgd hebben dat  de padelwerken enige vertraging zullen oplopen.

De club wenst te benadrukken dat we het uiteraard betreuren dat er begin volgende week niet op een normale manier kan getennist worden. Maar met deze verduidelijking hopen we dat iedereen op de juiste manier de situatie kan inschatten en vragen we begrip voor deze kortstondige ongemakken.