Uitnodiging nieuwjaarsdrink vrijdag 20 januari 20 uur

Erik De Gruyter 13-12-2022

Het WK voetbal in Qatar loopt stilaan op zijn laatste voetbalbenen. Hoogtijd dus om ons te concentreren op qua sfeer de mooiste tijd van het jaar. Kerstmis en Nieuwjaar, samentroepen met alle geliefden rond een sfeervol verlichte kerstboom en kleurrijke cadeautjes.  Voor geen geld ter wereld wil iemand de rijk gedekte tafels missen.

TC Basveld houdt eraan om zijn alsmaar aanzwellende achterban - de club klokt dit jaar af op meer dan duizend leden !!! - nu reeds hele fijne warme feestdagen en een mooi jaareinde toe te fluisteren. Na een min of meer regelmatig tennis- en padeljaar wenst TC Basveld iedereen voor 2023 een sportief hoogstaand jaar in goede gezondheid !!!!!

Na het feestgedruis van de komende weken nodigt onze club alle leden uit voor zijn traditionele Nieuwjaarsdrink. Deze vindt plaats op VRIJDAG 20 JANUARI VAN 20 TOT 22u.

In samenwerking met onze nieuwe voortreffelijke uitbaters Ellen en Ronny wordt er onze leden een mooie receptie aangeboden met alles erop en eraan... Blokkeer de datum nu reeds in jullie agenda 's.

Nogmaals fijne én warme feestdagen gewenst.

Het TC Basveld bestuur

Heleen, Inne, Bart, Bert, Clement, Erik, Koen, Marcel en Marnik.