Uitbreiding reservatieregels padel

Marcel Schildermans 20-02-2021

Vanaf nu krijgen al onze padelleden 5 gelijktijdige reservatiemogelijkheden:

• Twee gedurende de piekuren (werkdagen 17-23h, za-zo: 9-23h)
  • Drie gedurende de daluren (enkel werkdagen 9-16h).

In tegenstelling tot piekuren mag een lid in de daluren 2 uren na elkaar op het plein staan. Dit betekent evenwel dat wie een 3de keer wil reserveren bij piekuren of een 4de keer bij daluren hiervoor 5 euro zal moeten betalen. Het verhogen van deze reservatiemogelijkheid heeft tot doel dat iedereen juist gaat reserveren.

• Dubbelwedstrijd: steeds 4 namen. Wacht met reserveren als iemand al het maximum aantal reservaties op heeft staan of zorg voor voldoende saldo bij de betrokken speler(s). Als je niet-leden van TC Basveld of onbekende spelers selecteert, moet je zelf het bedrag betalen (7.5 euro per speler). Zorg voor voldoende saldo (via het reservatiesysteem).
  • Enkelwedstrijd: 2 namen, maar zorg ook hier voor voldoende saldo, want er zal 5 euro afgaan van het saldo van elke speler. Indien dit daadwerkelijk enkelspel betreft, geef dan een korte melding aan Marcel Schildermans via telefoon of Whatsapp. Het bedrag zal dan op jullie saldo teruggestort worden.
  • Omwille van eerder misbruik van het systeem door het gebruik van de namen van Marcel en/of Erik wordt dit systeem geschrapt. De namen van Marcel en Erik mogen in deze niet meer aangewend worden (voor enkel- of dubbelspel).

Reservatie voor losse verhuur (van niet TC Basveld-leden) bevat maar 1 naam. Tennis Vlaanderen werkt hieraan om alle namen te tonen, maar dit is nog niet voor binnenkort. Er wordt voor deze reservaties 30 euro per plein aangerekend. Deze personen kunnen ook maar 1 gelijktijdige reservatie doen en kunnen niet zo lang op voorhand reserveren. Ze kunnen enkel reserveren tijdens daluren (werkdagen 9-18h, za-zo 18-22h).