Tom Creemers wint Best Coach Award

Erik De Gruyter 16-02-2020

Vrijdagavond vond in de Evenementenhal de jaarlijkse Kampioenenviering plaats. Ruim vijfhonderd aanwezigen waren opgedaagd om live mee te maken welke clubs of personen aan de haal zouden gaan met een begeerde prijs.

Voor het eerst werd er dit jaar ook een Best Coach Award uitgereikt. Daarin waren "onze" Tom Creemers en Wim Tielens van Zonhoven United FC genomineerd. In een eerste stemming via facebook moest Tom zijn collega van Zonhoven United nog laten voorgaan.

Maar bij de stemming van de Zonhovense sportclubs maakte Tom Creemers een forse inhaalbeweging.

Burgemeester Johny De Raeve maakte de naam van de laureaat bekend. Er ging een schokgolf van enthousiasme door de zaal toen Tom Creemers zijn Award  in ontvangst mocht nemen.

"Tommeke, Tommeke, Tommeke", dikke dikke proficiat !!!!!!!

Voor Tom Creemers is deze Trofee een persoonlijke erkenning voor het vele werk dat hij de afgelopen jaren in zijn "leerlingen" heeft gestoken. Uiteraard straalt deze Trofee ook uit dat er binnen TC Basveld op sportief vlak voortreffelijk werk wordt verricht door het hele Trainersteam én de jeugdwerking.