TC Basveld goes PADEL!

Erik De Gruyter 13-12-2020
Padel terreinen TC Basveld Zonhoven

Nadat beide terreinen afgelopen vrijdag in aanwezigheid van leverancier Yopadel en onze mensen van Infrastructuur werden opgeleverd, kunnen we als club eindelijk berichten dat de terreinen in gebruik kunnen genomen worden.

Omwille van COVID-maatregelen kunnen we spijtig genoeg onze padelterreinen niet feestelijk inhuldigen.   Maar uitstel is uiteraard geen afstel.

TC BASVELD GOES PADEL!

Reservatie verplicht via het reservatiesysteem van Tennis Vlaanderen!  Met vermelding van de namen van alle spelers conform COVID-richtlijnen!

Gedurende de eerstkomende weken zal de club enkel werken met losse verhuur en zal er in afwachting van of de automatisatie van de verlichting of de heropening van onze kantine enkel bij daglicht gespeeld kunnen worden.

Bij aanvang gelden volgende reservatiebeperkingen:

• maximaal één lopende reservatie op naam van de twee of vier spelers;
  • reservatie beperkt tot een tijdslot van één uur; indien het aansluitende uur nog beschikbaar zou zijn in het reservatiesysteem nadat het gereserveerde uur gespeeld is, kunnen de spelers kiezen om door te spelen;
  • minstens de helft van de spelers tijdens een reservatie zijn leden van TC Basveld (seizoen 2020).

De betaling voor de reservatie van een losse verhuur dient te gebeuren op voorhand en op rekening BE14 0013 9401 4783 van TC Basveld met vermelding van de namen van de spelers.

Tot de opening van de abonnementen voor tennisseizoen 2021 inclusief padel-abonnementen, zullen leden van TC Basveld (seizoen 2020) kunnen reserveren aan een verminderd uurtarief van 2,5 euro per speler.  Niet-leden van de tennisclub gedurende het seizoen 2020 betalen een tarief van 7,5 euro per persoon/uur.

Gelieve uit respect voor de andere clubleden, je reservering zo snel mogelijk te annuleren indien je niet kan spelen op het gereserveerde uur. Op die manier kan het voorbehouden terrein opnieuw worden vrijgegeven.

Belangrijke baanregels

• Terreinen enkel betreden met sportschoenen.
  • Niet spelen bij hevige regenval.
  • Kinderen alleen toegelaten onder toezicht van een volwassene.
  • Koord van het racket verplicht vastmaken aan de pols.
  • Het dragen van een horloge is niet toegestaan tijdens het spel.
  • Verboden om te roken, eten of drinken op de terreinen.
  • Neem geen glas of scherpe voorwerpen mee op het terrein.
  • Geen kauwgom.

Alle verdere info over padel  kan je terug vinden  op de website van TC Basveld.

We wensen onze padellers heel veel speelplezier, maar respecteer in alle omstandigheden de Covid-regels !!!