Richtlijnen toegang tennishal

Erik De Gruyter 21-10-2020

Door de corona maatregelen is er op dit ogenblik geen uitbating en zullen wij allemaal een beetje onze verantwoordelijkheid moeten opnemen om onze geliefkoosde sport te kunnen blijven uitoefenen.

Daarom hierbij enkele richtlijnen voor het betreden en het verlaten van de tennishallen.

• Je kan de hal enkel betreden via de hoofdingang via het badgesysteem. Wij vragen met aandrang dat de persoon, die als eerste binnenkomt de branddeur RECHTS van de kantine opent zodat leden zonder badge ook de hal kunnen betreden. Na de les of speelbeurt dient de hal ook via de nooddeur verlaten te worden.
  • We zouden willen vragen dat de laatste spelers (iedereen die om 22 uur of later stopt)  bij het verlaten van de hal altijd controleren of de deuren gesloten zijn in alle hallen (ook 5 en 6).
  • Leden, die na 22 uur komen spelen kunnen enkel binnen via de hoofddeur met badge (eventueel aan te vragen bij Marcel) of gewoon tijdig komen: even voor 22 uur.

TC Basveld vertrouwt erop dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt om deze kleine huisregels na te leven.

Veel tennisplezier, houd het veilig en hopelijk kunnen we op korte termijn terug het glas heffen in ons gezellig clubhuis!!!