Reminder Petitie Padel nieuwe terreinen

Erik De Gruyter 15-05-2023

In volle Coronaperiode (februari 2020) nam TC Basveld twee padelterreinen in gebruik. Door de enorme groei aan padelleden ontstond er een probleem van vraag en aanbod. Als grootste sportclub in onze mooie gemeente (meer dan 1000 leden) én een blijvende groei, heeft het bestuur om velerlei redenen  besloten een padeluitbreiding opnieuw te bestuderen. Op een recente bestuursvergadering werd besloten om in te zetten op twee bijkomende padelterreinen. Dat is ook de reden waarom de club een petitie is opgestart.

Na één week hebben er 221 personen on line ondertekend; op de club hebben nog eens 54 personen "handmatig" ondertekend. In totaal ontvingen we dus 275 handtekeningen. Dat is op zich een bevredigend resultaat, maar we hebben nog een eindje te gaan (300 handtekeningen zijn nodig voor een geldige petitie). Vandaar deze reminder aan alle andere clubleden van TC Basveld om de petitie zo snel mogelijk te ondertekenen.

Wens je je graag te scharen achter de bestuursvisie, klik dan even op onderstaande link om je naam en handtekening mee te geven.

Het is uiterst belangrijk om uw ondertekening te bevestigen. Op uw mailadres ontvangt u namelijk een bericht van de webmaster met het verzoek om de onderwerp-regel  "Bevestig alstublieft" aan te klikken. Kijk ook zeker uw spam na indien u de email niet kunt terugvinden. Zonder bevestiging telt uw handtekening namelijk niet mee !!!

In de kantine blijft er ook  nog steeds de mogelijkheid zijn om de petitie handmatig te ondertekenen.

Sportieve groeten van het TC Basveld bestuur

Heleen, Inne, Bart, Bert, Clement, Erik, Koen en Marcel.