Reminder inschrijven vrijwilligersavond 8 oktober

Erik De Gruyter 18-09-2022

Een poosje geleden hebben we jullie laten weten dat op zaterdag 8 oktober onze sponsor- en vrijwilligersavond op het rijk gevulde menu van onze activiteitenkalender staat. Die avond worden vanaf 19 uur alle sponsors en vrijwilligers figuurlijk in het zonnetje gezet.

De avond start met een lekker aperitief, daarna worden onze vrijwilligers vergast op een heerlijk gratis diner met alles erop en eraan.

Heb jij het afgelopen jaar een steentje bijgedragen tijdens één van de talrijke clubactiviteiten dan mag je niet ontbreken. Iedereen mag zelf oordelen of hij/zij een plaatsje heeft verdiend op dit eetfestijn.

De inschrijvingen lopen vlotjes binnen. Maar het enige dat TC Basveld vraagt aan zijn vrijwilligers is dat ze via deze link zich voor woensdag 5 oktober aanstaande zouden inschrijven. Graag ook even aangeven met hoeveel personen je op zaterdag 8 oktober aanwezig zal zijn.

Ben jij een echte Basvelder/ vrijwilliger? Schrijf je dan nu nog als de bliksem in voor deze feestelijke avond !!!