Padelwerken op schema, branddeuren op slot in tennishal

Erik De Gruyter 30-09-2020

Zoals eerder gecommuniceerd zijn er op dit ogenblik in onze tennishal noodzakelijke elektriciteitswerken aan de gang in verband met de verlichting  voor de twee padelterreinen. Deze elektrowerken verlopen volgens plan, normaal gezien zal  morgenavond (donderdag) de finish gehaald worden. TC Basveld heeft geen 495 dagen nodig om te landen...

Vandaag bij het ochtendgloren werd vastgesteld dat clubleden, die gisterenavond gebruik maakten van de tennishal, blijkbaar vergaten om de branddeuren terug op slot te doen. Gelukkig zonder gevolg, geen nachtelijk bezoek. Maar bij deze toch aan iedereen het vriendelijk verzoek om na avondlijke speelbeurten er over te waken dat de buitendeuren ten allen tijde op slot gaan.

Na het beëindigen van de elektrowerken zal er - rekening houdend met de weersomstandigheden - buiten verder werk gemaakt worden van de voltooiing van de twee padelterreinen.

Uiteraard houden we jullie op de hoogte van de padelwerken.

Nog even geduld en dan kan de bestorming van de Basveld padelsite een aanvang nemen!!!