Paasontbijt: inschrijven tot woensdag 5 april

Erik De Gruyter 28-03-2023

Terwijl ons technisch fenomeen Jef Palumbo er alles aan doet om de buitenterreinen speelklaar te krijgen tegen volgend weekend, kijkt de jeugd halsreikend uit naar de Paasvakantie.

Zoals eerder bekend gemaakt wordt het paasweekend op TC Basveld afgesloten met een heerlijk Paasontbijt.

Paasmaandag 10 april is iedereen vanaf 9 uur meer dan welkom op het traditioneel Paasontbijt.

De inschrijvingen lopen vlotjes binnen, maar toch kunnen onze talrijke leden op Paasmaandag nog mee aanzitten.

Alleen moet je natuurlijk nog even inschrijven. Dat kan op drie manieren : digitaal kan je inschrijven via deze link. Een tweede manier is de QR code scannen van de mooie affiche, die uithangt in de kantine. Wil je het "oldschool" gewijs doen, dan vul je gewoon het papieren invulstrookje in, dat op alle tafels in het clubhuis terug te vinden is.

Inschrijven voor het Paasontbijt kan nog tot woensdag 5 april. Om organisatorische redenen worden de boeken dan figuurlijk gesloten. Snel inschrijven voor het Paasontbijt is dus de boodschap.

Het clubbestuur wenst de grote Basveld familie Vrolijke Paasdagen en een mooie start van het buitenseizoen !!!