T.C. Basveld 2e jeugdvriendelijkste club van Limburg.

08-11-2014

TennisVlaanderen heeft zijn jaarlijkse labels uitgereikt aan alle clubs en net zoals vorig jaar heeft T.C. Basveld de labels 'Jeugvriendelijk Tennisclub' en 'Erkende KidsTennisschool' behaald. Een dikke proficiat aan iedereen die er zijn steentje toe heeft bijgedragen: trainers, bestuur, ouders, vrijwilliggers, ... en natuurlijk niet te vergeten al onze jeugdspelers die zich iedere week op onze club en daarbuiten van hun beste kant laten zien.

Jaarlijks stelt TennisVlaanderen ook een ranking op met de 100 meest jeugdvriendelijke tennisclubs in Vlaanderen. In deze ranking schiet T.C. Basveld de laatste jaren als een komeet naar boven en onwaarschijnlijk maar toch echt waar: T.C. Basveld mag zich nu de 2e meest jeugdvriendelijke club van Limburg noemen. Woorden schieten te kort om deze geweldige prestatie te beschrijven. Een beloning voor de vele jaren hard werken, waar we met de ganse club meer dan terecht fier op mogen zijn.

Een dikke dikke dikke merci aan iedereen !!!!

Klik hier voor de top100.