Nieuwjaarsdrink 10 januari 2020

Marcel Schildermans 06-01-2020
receptie

Met bekwame spoed loopt het al dan niet gezegende jaar 2019 op zijn laatste benen.

De Kerstbomen - geurend naar terpentijn van dennennaalden - sieren overal de fonkelende huiskamers. Iedereen is klaar om zich te smijten voor mooie en gezellige Kerst- en Nieuwjaarsdagen.

Na het feestgedruis gaan wij in januari nog even door met toasten.

VRIJDAG 10 JANUARI is ons clubhuis tussen 20 en 22 uur de place-to-be voor onze Nieuwjaarsdrink.

Naar aloude traditie zullen jullie smaakpapillen gestreeld worden door sprankelend vocht. Het net opgericht evenenemententeam zal iedereen in premiere vergasten op een palletje smakelijke apetizers.

Noteer VRIJDAG 10 JANUARI NU METEEN IN JULLIE AGENDA.

Die avond zullen ook een aantal wist-je-datjes wereldkundig gemaakt worden en strooit het clubbestuur een bloemetje uit naar enkele clubiconen.

Heleen, Inne, Bart, Bert, Clement, Erik, Koen en Marcel wensen de Grote TC Basveld Familie hele fijne Feestdagen toe en kijken uit naar een sportief denderend 2020 !!!!