On-line betalingssysteem huur pleinen (padel en tennis)

Marcel Schildermans 31-12-2020

Er is een nieuwe stap gezet voor het reserveren van pleinen (zowel voor padel als tennis). Als je geen abonnement hebt, kun je losse pleinen huren en hiervoor onmiddellijk online afrekenen. Dit kan door een bepaald bedrag (saldo) op te laden dat bij iedere reservatie verminderd wordt met de prijs voor het plein.

Voorbeeld: je laadt een bedrag op van 10 euro (je hebt de keuzes uit meerdere bedragen). Je reserveert als tennislid van TC Basveld een plein voor 2.5 euro (voorlopige prijs 5 euro vanaf 1 januari). Dit gaat onmiddellijk van je saldo af. De andere spelers moeten uiteraard ook een saldo hebben dat dan bij hen afgeboekt zal worden, anders krijg je een boodschap dat het saldo ontoereikend is en moet je eerst je medespelers vragen om ook een saldo te voorzien. Als je iemand uitnodigt van een andere club of een onbekende gast, dan gaat dat bedrag van je eigen saldo af (in dit geval 7.5 euro).

Je kan een bedrag opladen in het reservatiesysteem met de knop MIJN SALDO via de website of via de APP. Het bedrag dat je oplaadt kan ook dienen voor vrije tennispleinen in de hal te huren (van zodra het weer mag ivm coronaregels). Als je een plein (tijdig) annuleert, wordt het betaalde bedrag terug op je saldo gezet.

Belangrijk:

• Er moet verplicht gereserveerd worden en de namen van spelers (2 voor enkel en 4 voor dubbel) moeten steeds vermeld worden. Je kan zoeken op gastspelers (Leden van Tennis Vlaanderen) of een onbekende gast (3 maal). Dubbelspel spelen en maar 2 spelers selecteren is NIET TOEGELATEN.
  • Vanaf maandag kun je opnieuw je lidmaatschap voor tennis vernieuwen en/of een abonnement nemen voor PADEL. Als je enkel padel wil spelen, mag je niet het goedkope abonnement kiezen voor tennisleden. Als je kiest voor beide abonnementen maak je dan eerst lid voor tennis en dan pas padel.
  • Als je van plan bent lid te worden voor padel, kun je best niet te veel geld opladen in MIJN SALDO voor losse verhuur, tenzij je ook gastspelers wil uitnodigen in de toekomst. Het teveel aan saldo bij stopzetting abonnement wordt terugbetaald.
  • Gelieve niet te parkeren aan de padelpleinen, gebruik de parking.
  • Wegens geluidsoverlast willen we vragen aan onze leden om niet uitbundig te reageren bij mooie punten....