Lekkage terrein 5 krijgt blijvende aandacht

12-12-2018

Zoals algemeen bekend hebben we sinds de aanleg van de twee nieuwe binnenterreinen regelmatig problemen met terrein 5. Met de regelmaat van een Zwitsers uurwerk dienen we kleine lekkages vast te stellen. De club heeft zich bij deze onvolmaaktheden snel in verbinding gesteld met de bouwheer. Het dient gezegd dat de firma Axor altijd ad rem gereageerd heeft op onze grieven. Deze betrouwbare bouwpartner heeft er totnogtoe alles aan gedaan om het  lek  te herstellen. Alsof de duivel ermee gemoeid is, blijft het op terrein 5 echter nog steeds druppelen na een serieuze plensbui. Axor heeft onze club recent aangeboden om desnoods het hele dak te vernieuwen op hun kosten. Een erg draconische maatregel, lijkt ons. Boodschap naar de leden is dat we het probleem op terrein 5 zo snel als mogelijk trachten op te lossen.  Intussen verontschuldigen we ons voor het veroorzaakte ongemak.