Ledenstop padel, terrassen clubhuis geopend vanaf zaterdag

Erik De Gruyter 03-05-2021

Zoals genoegzaam bekend schrijft onze club een succesverhaal in verband met padel. De afgelopen maanden liep het storm om zich lid te maken.

Omdat padel één van de weinige sporten is waar men zich in weer en wind in kon uitleven, beleefden we een echte "padelboom". De padelteller is intussen doorgeslagen naar meer dan 400 (!) leden. De norm voor een degelijk padelcomfort is berekend op 80 tot 100 leden per terrein. Het spreekt voor zich dat deze drempel ruimschoots overschreden werd.

Daarom wordt er met onmiddellijke ingang een ledenstop voor padel ingevoerd. We rekenen op begrip voor deze noodzakelijke maatregel.

Volgende zaterdag worden ook de terrassen aan het clubhuis heropend. Onze uitbater Johnny Bex heeft er alles aan gedaan om zijn gasten zoveel mogelijk ruimte en comfort te geven. Om die reden zullen ook onderaan op de grasweiden extra stoelen en tafels  worden geplaatst. TC Basveld wordt de volgende tijd met voorsprong het grootste en tofste buitenterras in onze gemeente !

Op de terrassen geldt geen identificatieplicht meer. Het dragen van een mondmasker blijft wel verplicht zodra men zich op de club verplaatst. Vier personen per tafel blijft de norm, de afstand bewaren van 1,5 m is ook nog steeds noodzakelijk.

Na zovele maanden van opoffering hopen we onze talrijke tennisleden de komende weken in grote getale te mogen begroeten op het TC Basveld-terras !!!