Kantine volgende week gesloten

08-03-2019

De werken aan het clubhuis zitten in hun eindfase. De deadline om alles te finaliseren tegen het einde van de maand staat nog steeds overeind.

Op dit ogenblik zijn electriciteitswerken aan de gang en worden er akoestische panelen geplaatst. Volgende week zijn er verfwerken gepland, kantine en inkomhal krijgen een nieuwe vloer aangemeten. Ook de toog wordt onder handen genomen.Tegelijkertijd wordt er ook nog eens een nieuwe keuken geïnstalleerd.

Dat alles heeft ertoe geleid dat we genoodzaakt zijn om de kantine vanaf maandag te sluiten. Normaal zal het clubhuis vrijdagavond terug geopend worden.

Wij vertrouwen erop dat onze leden begrip tonen voor deze éénmalige maatregel.

Hetgeen er tegenover staat kan immers ook tellen: straks huist TC Basveld in een juweeltje van een clubhuis !!!