Inschrijven voor Paasontbijt 18 april

Erik De Gruyter 25-03-2022

Door het prachtige lenteweer kriebelt het bij onze leden langs alle kanten. Nog een paar nachtjes slapen en dan kan iedereen weer aan de slag op onze buitenterreinen, die er nu reeds in Roland Garros condities bij liggen.

Tegelijkertijd willen we jullie van harte uitnodigen op de tweede lenteactiviteit. Paasmaandag is traditioneel een hoogdag op TC Basveld met een heerlijk ontbijt. In het verleden was dit een event, dat gedragen werd door een aantal gedreven vrijwilligers. Jammer genoeg werden we nu geconfronteerd door een aantal jammerlijke forfaits.

Gelukkig hebben onze nieuwe uitbaters Geert en Lies zich bereid verklaard om het Paasontbijt te organiseren.

Paasmaandag 18 april kunnen jullie vanaf 9u tot 11u in het clubhuis terecht voor een heerlijk ontbijt.

Prijs : kids tot 12 jaar  5 €, volwassenen 10 €. Hierbij ook het verzoek om het ontbijtuur in te geven : 9u - 9u30 - 10u -10u30

Terwijl de volwassenen rustig genieten van hun ontbijt kunnen de jongeren paaseieren komen rapen. Door het spelen van leuke spelletjes kan iedereen lekkers verdienen. We hopen alleszins dat het zonnetje schijnt zodat de paashaas niet naar binnen moet komen. Maar ook als de weergoden ons niet goed gezind zijn, zal het een leuke voormiddag worden.

Inschrijven voor het heerlijke Paasontbijt  is de boodschap en dit kan via deze link .

OPGELET : De inschrijvingen voor het Paasontbijt worden afgesloten op woensdag 13 april om 23u59 !!!