Inschrijven Ledentornooi 2023

Marcel Schildermans 17-05-2023

Het is binnenkort weer zover: het populaire ledentornooi van TC Basveld gaat van start op zaterdag 10 juni.

We gaan er ook dit jaar weer een tof evenement van maken waarbij we iedereen de kans geven om zich klaar te stomen voor een fantastische tennis zomer. Dit  fijne clubtornooi is een ideale kans om nieuwe leden te leren kennen. De nieuwelingen (ook al heb je geen ervaring) schrijven zich best in voor de laagste reeks en zeker voor het dubbel gemengd (je mag niet zelf je partner kiezen). Meer details om je in te schrijven voor het ledentornooi kan je hier terugvinden op onze website.

De inschrijvingen lopen tot en met 6 juni. Deelname aan het ledentornooi is gratis.

Het ledentornooi  wordt op zaterdag 24 juni traditioneel afgesloten met een gezellige BBQ. Dit jaar is er geen sprake van uitbesteden aan een cateraar. Geert Bammens, spilfiguur in onze Sfeer en Events groep, en zijn team in samenwerking met onze uitbaters Ronny en Ellen, pakken uit met een fantastische OFYR BBQ.

Niemand twijfelt eraan dat 24 juni een heerlijke clubavond wordt.

Inschrijven voor de BBQ zal via een aparte mail en link gecommuniceerd worden  !!!!