Inschrijven brunch tot donderdagavond

Erik De Gruyter 13-09-2021

Zondag 19 september vindt zoals  eerder bekend gemaakt vanaf 10 uur onze FAMILIEBRUNCH plaats.

Wij starten met spek en eieren, diverse broodsoorten, chocoladekoeken, croissants, kaas, hesp, confituur, yoghurt, verse fruitcocktail en nog veeeel meer.

Heerlijk geurende koffie en fruitsap begeleiden onze rijkelijke brunch. Maar dat is lang niet alles. Terwijl iedereen met spanning de finales van het clubkampioenschap live kan volgen, gaan we op het middaguur overstag voor ondermeer een lekker soepje en een bakje frieten “met iets meer” uit onze Bashap.

En dat alles voor een zacht prijsje van 16 euro. Kinderen tussen 6 en 12 jaar betalen slechts 8 euro. Kinderen tot 6 jaar kunnen gratis genieten van onze Familiebrunch.

Voor wie zich nog niet heeft ingeschreven, even deze reminder om het nu meteen  te doen via deze link. In het clubhuis kan je ook de nodige inschrijfstrookjes vinden.

Donderdag 16 september worden de inschrijvingen afgesloten en de afwezigen op de brunch hebben altijd ongelijk…