TC Basveld gaat voor derde padelterrein

Erik De Gruyter 27-05-2021

Zoals bekend schreef het padelverhaal binnen onze club de afgelopen maanden geschiedenis. Ruim 400 aangesloten padelleden bij TC Basveld op enkele maanden tijd: du jamais vu. Maar tegelijkertijd stelde iedereen zich de vraag of er geen werk moest gemaakt worden van een bijkomend terrein om de leden voldoende speelgarantie te geven.

In de wandelgangen ging reeds langer het gerucht dat er uitbreiding zou komen, maar nu kunnen we het ook echt wereldkundig maken: TC Basveld gaat voor een derde terrein.

De afgelopen weken werden de nodige acties ondernomen  om de geboorte van het extra padelterrein zo snel mogelijk gestalte te geven.

In de komende tijd houden we onze leden uiteraard op de hoogte over de ontwikkelingen in verband met het nieuwe padelterrein.